God morgon, vad händer idag?

God morgon på er! Hoppas ni alla har sovit gott, för det har jag. Jag har köpt nytt örngott och påslakan ljusrosa med lite volang, lovar er man sover som en prinsessa. Det är ju jävligt bra annars får man inte skönhetssömnen som man behöver, har jag fel? 

Så, nu ligger jag här och funderar på vad jag ska hitta på idag. Det blir nog till att köra ett zumba pass, fortsätta leta låtar, kanske städa lite och sen ikväll ska jag kolla på Mackan när han spelar uppe på Bredablick. Ska bli jäkligt kul faktiskt, jag har aldrig hört honom sjunga på det sättet, bara när han sjungit lite för sig själv här hemma. Så det ska bli jäkligt kul faktiskt.

Btw, jag funderar på att eventuellt videoblogga eller nått, eller börja lägga upp galna videos eller nått, för att få bloggen lite roligare kanske liksom.. Jag har ju funderat mycket på att ha en julkalender iår igen, men att ni får följa med lite mer i mitt vardagliga liv, hänga med mig och Max på galna grejer eller något. Den ungen är ju så jävla härlig.

Haha på tal om det, när Leonie sov hos mig sa mamma att Max inte fick gå ner till mig så tidigt, Ja han väcker mig på morgonen, kommer ner och gosar lite.. Iallafall, så sa mamma att han inte fick gå ner och väcka oss för tidigt, då frågade han när han fick komma ner, tillslut säger han ''okej, vi säger halv 8'' och så gör han tummen upp. Vid 8 tiden kom Max ner och väckte oss, eller han kom ner och gosade med mig och då vaknade jag. Sen frågade mamma när han kom ner, då sa jag att han kom ner vi 8 och alla började skratta och tyckte väl att han varit nere för tidigt då slänger han ur sig '' vadå? vi sa ju 8? '' Han är ju skön den där ungen..


Här får ni mig o lilla bus max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0