Det är fan galet!!

Asså det är ta mig fan galet asså... Imorgon kväll åker jag tillbaka till Falköping igen.. HELT SJUKT!! Jag har varit där 3 dagar på hela mitt sommarlov, resten har jag varit här i stockholm.. Skit skumt att åka tillbaka dit igen faktiskt... Jo men det känns faktiskt lite skumt, vafan när jag var där sist, man blir nästa lite sådär.. jaha, emh vad ska jag göra nu? Skit skum känsla att vara där.. Men jag har i alla fall hela nästa vecka på mig att komma in i Falköpings andan.. uuuh, får rysningar bara jag tänker på det.. Jag vet i alla fall att jag ska göra allt för att inte börja prata den där dialekten, det vill jag verkligen inte göra.. Haha och jag vill inte att folk ska klassa mig som ''Falköpingsbo'' asså liksom, jag kommer ju inte därifrån och jag tänker inte bo där länge till heller.. uuh.. flyttar direkt när jag gått ut skolan, haha nästan så att man drar samma dag som studenten liksom xD

Haha btw.. igår fyllde ju pappa år, så vi hade lite kräftskiva här på kvällen, sååå galet trevlig asså :)



Tårta till pappa<3



Kommentarer
Postat av: KarinHannaIsabelle-

sv: Haha tack så jätte mycket! :D

2011-08-11 @ 11:00:57
URL: http://khia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig Mandis. Kom snart tillbaka... Sikta på ditt mål vid examen. Lät som ett bra mål!!

2011-08-11 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0