Torsdag..


Mitt scheeeema!!!

Men seriöst... nu kommer det upp igen... FYFAN VAD JAG HATAR SKOLAN,LÄRAR,BÖCKER.. .ALLT!!!  Mina lärare.. asså fyfan vilka idioter.. ibland har man ju lust o ba ****** dom.... ÅÅH!!!

Våran svenska lärare... asså shit vilken häxa... och våran datorkunskapslärare.. asså hon är född i helvetet, hon har horn, är jääävligt otrevlig och borde fan inte vara lärare... asså fyfan...

Inne i ''mina trakter'' inne på HV bjöds de på fika.. jo man tackar, man tackar... bockar o bugar... ja, allt sånt skit...


detta handlar datakursen om.. hur man redigerar bilder i word.. har ingen människa gjort förr.. NOT!!

fika.. mummms<33


Cykla hem till Mackan o Max, varit ute lite, lite ''fika'' (mackisar).. Ikväll om jag förstod rätt, skjutsar vi hem Max, elller nått sånt, Så drar jag o Mackan in till Skövde, käkar nått o kollar bio :) vi hade tänk se trollkarlens lärling :) så  de blir nog bra det...

Imorgon drar jag hem till Enköping då, vara me pappa, kanske träffa Linnéa om hon vill de också.. annars får jag gö nått annat...


neeeeej nu ska jag svara i telefon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0