Tomtens verkstad alla små nissar jobbar,jobbar..

japp.. Verkstan hela dagen idag.. eller nej, inte hela xD hela förmiddagen, bara massa såååga och fiiiila.. de tar såååååån jävla tid xD



visst har jag ordning på alla mina redskap (Y)

Efter lunchen så skulle vi typ rita, fatta inte vrf.. Men Kent (min lärare) ville se hur ''duktiga'' vi va på att rita, först skulle vi rita vad vi ville, sen skulle vi rita av något vi såg i klass rummet..
såhär blev det..


det är 2 olika sidor´(ansikten) så nej hon blinkar inte..


jag målade av...

denna blomma + glas.. nej jag har inte gjort nått i skala eller så.. bara rita..

Sen drog vi ner till Museet i Falköping.. Fan så mkt bättre än Enköpings :O det va stort och dom hade massa skellet o massa sånt där.. så de va nice..

mmh..så går det..

såå.. förr lär man ju inte tappas bort sina nycklar xD (pappret är ett vanligt A4)

Tog en sväng på stan, innan jag rulla hem xD.. Marknad o grejer jö.. så gölligt :) <3

NU.. blir det packa klart och sen iväg till tåget och mot Enköping :)

Ha en super bra helg!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0