ridning.. och nattimys<3

Ridningen gick bra, hade en häst som heter Atom Spring, vi hade markarbete, han ver en super rolig häst o rida, pigg,väldigt framåt.. sen på slutet när vi skulle hoppa en socker bit.. ojojoj.. såå kul, kunde inte stå stilla xD sååå kul va de tke han :) hoppas jag får honom nästa vecka på hoppningen :)

Såg en lapp i stallet om att det fanns en hoppkurs.. ska försöka anmäla mig till den tänkte jag, det är övernattning och sånt.. så då kanske man får lite andra vänner och sånt också :) men,men, får se om det finns plats kvar :)

hemma, blev det nattimys med Max i hans säng <3 världens sötaste är han <3333 gulliplutten <3

nu är det blogg, sen blir det nog städa mitt rum lite.. sen sängen :) <3

Hoppas ni haft en bra kväll :) <3


Atom Spring

myspys<3

film o nattimys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0