jag vet,jag vet..uppdatering!!

Hej... igen..
vet att jag inte slängt in något nu några dagar.. vilket är mkt dåligt av mig.. jag har bara inte orkat.. förlåt.. Meen!! självklart får ni ju uppdateringen nu.. ni ska ju inte missa något :)

emh.. jag vet inte riktigt vad ni missat Men.. vi kör från måndag..

veckan börjar alltid med måndag.. humm.. Verkstan heela dagen, fixade o donade med min ''blomma'' eller vad det nu är.. det blev en egen design också xD haha
Vi upptäckte också att Anton har en by under våran arbetsbänk.. massa gröna smurfar.. och små dvärgar.. humm... xD Efter skolan blev det inte mkt.. kommer fan inte ens ihåg vad jag gjorde :S

Tisdag en var väl.. mja... hade bara 2 lektioner , så det va nice.. men i vanliga fall har vi bara 3 så det e ingen jätte skillnade.. men vi var på nån jävla debatt på morgonen, om skol valet och sånt.. så vi lyssnade på alla partier och sånt.. skämde ut mig lite lätt på väg ut.. när jag överdrev om hur roligt och intresserad jag var och huuuur mkt mer info jag vill ha.. så går en av ''politekerna'' bakom mig.. så ger han mig ett info blad o ba.. -här får du mer information xD usch va pinsamt xD
På kvällen blev det ridning, fick stallets seeeegaste häst.. kul när det är hoppning.. tror fan pisken brann på slutet xD ni kanske får en video från det också :) Efter det blev det Film med Mackan, mamma e på mässa i gbg så vi va själva.. blev popcorn också xD haha xD

Onsdag.. humm.. ja ni vad har jag gjort idag, vakna.. skolan.. har haft den där förbannade jävla data kunskapen idag.. som är totalt värdelös.. ska nog göra det där jävla provet imorron eller nästa vecka så kan man kanske få gå vidare.. jag vill inte veta med om hur jag ska kunna skriva eller stänga ner word.. man kan det liksom xD
NU sitter jag bara hemma o gör ingenting.. kollar runt på nätet, bloggar.. och ah.. typ det..

wii!!! vet ni? det är bara 72 dagar kvar tills jag och Linnéa<33 ska dra till globen och spendera en heeeeel dag på globen horse show.. vi ska vara där heeela dagen, köpt heldags biljetter :P så nice!!!


dagarna i bilder :)


Antons by xD

''blomman''

juste!! vi var ju och fikade i måndags.. ja.. ni ser tallriken på golvet? Det var där Max dukade åt mig xD

inte intressant

hästen rudolf

ömh.. jadu Anton.. du ska nog låte dina gröna smurfar sköta jobbet..xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0