Helgen.. jojo..

Heejsan!!

Festen i fredags var rätt okej.. blev ingen Ålle för mig o några till men vi var kvar hemma hos Erika ist :) blev kvar där till typ.. humm... 20 i 2 elr nått sånt :) Polisen hämta mig.. ni vet ;)

Ilördags blev det skövde med mamma.. Anders hade fixat kalas för denise :) han hade bakat egna bullar, gjort tårta och grejer.. super gott <3 Sen en snabb sväng till mammas kompis Mia... Sen hem..
Själv va jag inte så pigg.. (nej inte pga festen) säkert lite feber o så... somnade i soffan direkt när vi kom hem.. sen åt jag lite mat.. sen somnade jag i soffan igen xD

idag är de bättre, slö i kroppen bara och huvet.. men men... det är ju söndag... så idag blir det nog bara film i soffan :) (Y) mysigt<3


ååååh!!! jag har hittet ett par skor jag måste haaa<33333 så snygga!!<3


outfit :)

party time ;)


denisen 1år<3

<3

mummmsigt<3

mias 2döttrar och mias syrras vovving<3

emh ja.. det var lågt i tak xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0