alla vi som hatar skolan klappr nu..

Alla vi som hatar skolan klappar nu *klapp,klapp* Alla vi som hatar skolan, alla vi som hatar skolan , alla vi som hatar skolan klappar nu *klapp,klapp*

skolan idag, söööög som vanligt... matte på morgonen, sen idrott, hade massa puls test vilket då betyder kondition eller hur tränad man är... ojdå, va inte så tränad... jag hade Mkt puls.. humm... eller ja snabb... när jag joggat 2 varv runt hela fotbollsplanen och dom sista 200 metrarna sprungit så fort jag kunde (man skulle göra det) min puls låg då på 180 xD hade 30 slag på 10 sek... liiite för mkt tkr jag.. min kondition är så jävla dålig... helt kass...har bara grund konditionen, sen inge mer.. så det ända jag pushar mig me när jag springer, det är att tänka på bigges looser.. vet inte vrf, men har gjort det varje gång nu.. humm..

sen hade vi engelska, data och svenska... engelska, trååååk!!! data- totalt onödigt, jag vet hur man skriver i word faktiskt, jag vet hur man gör för att få mellan rum.. asså det är sånt... vem vet inte liksom? ah, svenska suger, hon pratar med oss som om vi är 1 år och inte kan något.. stööör mig på hennne såååååå mkt... fyfan... det är renarama tortyren... fyfan va kasst det är asså... så jävla dåligt att man ''måste'' gå gymnasiet.. så jävla dåligt.. man lärde sig ju allt i 9an.. man behöver fan inte mer nu.. totalt onödigt, man behövde inte det förr, och då lär man inte behöva det nu heller..

hem, efterskolan, fick en superfin mössa av mamma.. nu sitter jag här, tror ja o mamma skulle ta en fika sen, jag venne.. sen blire iväg till stallet, mamma ska rida igen - hoppa, så jag tänkte filma lite.. Har också ställt mig i reservkö för att vara med på hoppkursen.. så hoppas nån hoppar av, så jag kommer in..

Men nej.. nu ska jag nog ta o göra lerfigurer.. jag hat köpt såndär lera och färger.. så jag ska leka med...


nya mössan

tyck vad ni vill, men jag tkr det är kul o ''skapa'' saker.. typ..


åååh, juste, btw.. Grattis wille 16 år!!! <3(min kusin)

emh, ja en rätt rolig bild.. men de är den äldsta iaf.. hihi.. men båda är mina kussar <3

Kommentarer
Postat av: Berra

Tycker du är modig som vågar rida. Hästar ä ju

faliga, bits i fram o sparkar i bak.

huuvva

2010-09-09 @ 15:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0