dagen och..Alla vi som älskar Disney<3

Hola bloggis xD haha.. nerå.. hum... idag har jag.. varit i skolan, söööög ju idag.. sooom vanligt!! nu sitter jag hemma och gör ingenting.. bloggar lite, kollar mail.. o kollar top model... jag vill också bli modell :( <33 fett kul ju<3 humm... igår kväll blev de skräckis med Mackan.. höhö jag va lite skraj faktiskt xD hahaha, mackan med torr jag xD ikväll blir det mys med mamma, men hon kommer hem sent :/ men, men.. hon har varit på mässa med sitt nya jobb, och jag tror det gått bra för henne faktiskt :) <3

wiiii!!:D  imorron blire fest :) blir för-fest hos en tjej i klassen som heter Erika, sen ska vi ner på Ållefest :) (ett discotek ordnar fester en gång i månaden för alla gymnasie elever ) så ah... dit ska vi iaf :) ska bli kul.. Tror det skulle komma rätt mkt folk till Erika.. det e ju bra, jag känner ju bara tjejerna o killarna i min klass och vi är 13 st.... jag känner inga andra här i stan, så då kanske man lär känna någon (Y) :)

Asså kom igen... vilka här tkr inte om disney? Jag älskar det!! Alla filmer och sånt man såg som liten (Y)

Och vet ni? asså jag tkr att det är rätt coolt.. och bra att dom har alla dom där disney kanalerna.. jag kommer verkligen ihåg når första kanalen hade premiär.. kollade varje minut!! och sen, kom play house disney för dom minsta.. Nu har dom ju kommit upp med en kanal för oss äldre, eller ja inte precis nyligen men ja.... Det är bra faktiskt.. jag kan faktiskt ärligt säga att, förra våren när jag precis flyttat till mammas då varande lägenhet.. då hade vi gratis disney chanel... då kollade jag VARJE dag.. hihi jag var as glad för att vi hade disney igen xD

Men vadå? disney är kul faktiskt :) Bra att man har en 5-åring här hemma, så att man kan kolla på tecknat ibland också ;)

Nej men vafan.. jag tänkte börja slänga in lite klipp från disney XD här på bloggen faktiskt..


Den här veckan får ni ett as skönt klipp från serien Phineas & Ferb faktiskt :) rätt roligt faktiskt :)



Phineas och Ferb - The Mummy Song 

Är inte sången skön? xD

Nej men vet ni?
Gå in och kolla på deras youbube kanal o kolla in mer klipp.. :P ska jag göra iaf xD hihi :)

En fråga till mina läsare... Huuuur många visste att det fanns mer än 1 disney chanel ? :P




Kommentarer
Postat av: Christian

Nice!

2010-09-20 @ 18:11:36
URL: http://youtube.com/disneyxdse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0