Vi kör en dagens!!!

Hellojsan.. Verksan hela dagen idag.. ÄNTLIGEN!!! alla ringarna är klara nu, ska bara slipa,polera,föra ögglor, göra ringen dom hänger i .. Ja det är en del kvar.. men Hoppas, hoppas att jag blir klar till fredag!!För efter lovet.. då tänker jag fan börja med silver!
Hahah, jag lyckades idag fastna med håret i borren.. Japp, håret åkte in och ja, hela toffsen också xD men vi fick ut allt utan att behöva klippa av det!! tur!!

Efter skolan drog jag till stan Med Moa och Madde, vi var inne och kollade i pyssel affären, reena himel riket kan jag tala om för er.. Ja för er som gullar att pyssla iaf.. Drog hem, bokade globen, Mamma bokade ju inte förrut, men nu har vi bokat.. Så nu ska jag,Mamma och Mia köre en heldag på globehorse show- går på söndagen, fick bra platser, Börjar dagen med internationell hoppning, sen dressyr och sedan är det gala showen.. ååh längtar :)

Sen drog jag mamma och Mackan upp till mösseberg och tränade.. jobba lugnt/medel 800m sen lite styrka. Sen körde jag 400m joggade fort och sen styrka och sen intevall 800m jogga olika hastiheter, gå, ruscha.. Fan vad taggad jag blev när vi skulle ruscha, åh helvete xD trippade metern innan, sen jävlar for jag iväg.. Mackan var tyvärr snabbare.. Men jag försökte springa om :P

Kom hem för 20 min sen typ..Ska ta en snabb dusch, sen blir det möta med en klubb här i Falköping.. Då får vi se om jag får en egen grupp :)


Ni vet hantverkare, fikar-äter heeela tiden.. Här har vi.. Frukost,lunch,middag på en gång :)

är det lunch nu? klockan är ju 9.. måste ju hinna fika paus vid 10...xD

Leonie :)

Vi fixade våran monter idag, inför utställningen på onsdag:)

(nej det är inte bilderna från när det hände på riktigt)

Borr jävel xD han överföll mig.. men.. jag brottade ner den jäveln xD


Hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0