snabba e vi... kort dag <3

oh shit, va as trött i morse, kunde inte sova inatt ju, sov as dåligt.. så när jag vaknade höll jag på o dö xD nej då hih, mådde as illa på morgonen idag igen, det kommer och går det där... jobbigt.. Cyklade till skolan, började 8 idag, hade Engelska, o sen matte.. Sen blev de bad på idrotten, så jävla skönt att badhuset ligger precis brevid skolan.. (Y) simade 20 längder xd sen drog jag, Moa, Leonie och Oskar till äventyrsdelen, fast man inte fick xD men vi drog dit ändå och åkte lite kana xD haha :) sen hade vi bara 10 min på oss o äta o gå till nästa lektion, gick inte eftersom de tog ca 5 min att gå från badet till matsalen xD så vi sprang in, tog någta mackor och sen gick vi till datan.. nu sitter jag ju som sagt i data salen o har data kunskap, gör ett open office prov här, inte så svårt direkt xD men ah.. sen blire svenska, sen slutar vi kl 2 hääärligt!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0