nytt,sthlm, Blue man group..

Japp.. igår tog jag en sväng till min gamla skola, Kunskapsskolan i Enköping då såklart.. Min fd-lärare Viktor verkade glad över vart jag gick nu och lite sånt, stog o snackade med kökschefen ;) kikki hon är alltid rolig hon :) hon saknade oss sa hon :)<3 Så hade dom byggt om också, det va fint :) kändes lite konstigt o vara tbx faktiskt.. men men :)

Sen tog jag tåget till sthlm, träffade Monica på stationen, vi drog och fikade.. Monica, om du vill ha pengar(för fikat)  prata med pappa xD hahaha (det sa jag igår) SEn kom pappa, så tog han och jag en sväng på stan, eller ja vi gick och kollade runt, pratade lite typ :) sen vid 5 tiden käkade vi på pizzahut med Monica o några av pappas jobbkompisar :) sen över till scandic malmen och lite fördrinck innan showen :)
Seeeen bar det av till götalejon för att se Blue man group.. men fyfan va häftig den va eller? hahah det va så jävla kul.. om man kom försent xD vilet några gjorde.. så stannade showen upp, så fick man alla strålkastare på sig, så sprang dom ut med kamera och filmade dom som kom försent, så alla såg på scenen (stor bid skärm) vilka som var sena , så sjöng nån '' ni är seeena, ni är seeeena, seeeena,seeena, ni är seeena'' xD hahahaha xD sen drog dom upp publiken 2 gånger.. sen rättsom det var kom det ''toa-papper''bakfrån, som man fick skicka frammåt, så ett tag var heela salongen bara full med papper xD haha nej men asså showen är riktigt cool, rekommenderar den starkt :)

haha, juste, det var ju sista gången man kunde handla för 50-öringarna igår (30sep).. man kan fortfarande växla in dom på banken, men går inte att handla med från och med den 1 okt..så då fick jag reda på av pappas jobbkompisar, att pappa har betalat alla sina luncher med baaara 50-öringar senaste veckorna.. så la han den sista han hade på driks igår.. asså seriöst :P ha hadde typ staplat upp, och betalat luncherna med dom xD haha pappa e rolig han :)


Bild dax :)

dagens outfit :)

nya HKK- köket :) (gamla musiksalen)

Nya idrottshallen:) + musiksal

musiksal:)

men gud så tjejigt xD

fika med Monica:)<3

Monica<3

sthlm fint som vanligt:)<3

jag i sthlm

jag i sthlm :)

Monica o pappa <3

den sista ;)

mmmm <3 första gången jag åt på pizzahut :O

:)

:)

fördrink :)

ooh väntar på att de ska börja :P

wiii :)

cooolt :P han va verkligen blåxD aaah hahah det var en tjej som pussa han på kinen, hon blev blå i halva ansiktet xD hhahahahaha xD

Tack för en trevlig kväll:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0