''kort'' dag idag *tummen upp för det*

ja, asså det är ju det, men ändå inte xD Vi börjar 10.05 slutar 14.35 så asså lång är den ju.. men vi har ju bara 3 lektioner xD Engelska,idrott o matte.. skönt... på idrotten hade vi volleyboll, jag är väl inte kung på de, men, men jag körde på xD Innan vi började lektionen lekte jag och Leonie att vi åkte konståkning, så vi sprang runt och ''åkte skridskor'' och hoppa o gjorde lyft o grejer.. såå duktiga vi var asså xD emh, ja.. typ så.. xD

Hem, köra spotify på högsta volym (Y) yeeah, ridning ikväll, hoppning som gäller, Mackan kanske kan filma lite om han orkar, han e nämligen lite sjuk stackarn :(

Nej nu ska jag väl fortsätta lyssna på musik här :) <3


Dagens outfit :)

Lånade Moa J's mössa.. hade lite kul innan Engelskan (Y)

Moa E o jag har roligt innan Engelskan xD

aaw, Leonie du är för gullig du <3  ''Amanda är söt! =) // Leonie''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0