Julmarknad på falbyggdens ost

Japp, nu har jag varit på första julmarknaden för iår, på Falbyggdens ost här i Falköping.. det fanns sååå mkt fint.. jag gillar ju liksom, n vet byar som lyser, ja, asså sånt där.. jag älskar julen i huvudtaget.. älskar den, jag julpyntade mitt rum i slutet av november förra året, så ah.. jo jag älskar det... det är så himla mysigt.. åååh längtar <3

cooolt, de va riktig is :)

utomhus va de  inte så mkt...

men inne va de <3

älska<3

massa fina julsaker <3

mmmm<3

den tke jag om <3 den va stoor

älskade den här hörnan, de va bara massa sånt här<3

<3

så fint<3

<3

asså den här.. ÄLSKA!!!! helt underbar<3

skidlift super söt<3

karuseller.. älskade hörnan som sagt<3

tomten va där :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0