jag vill tacka...

Jag vill ge detta inlägg till några människor, som har betytt och betyder väldigt mkt..

Första och främst mina Föräldrar.. Ni betyder jätte mkt för mig, Är glad att ni gjort mig till den jag är. Att ni alltid stöttar mig i alla lägen, och alltid iaf försöker hjälpa mig så mkt ni kan... Älskar er mkt,mkt.. <33

Sen, vill jag tacka Monica för att du kommit in i pappas liv (vårat liv) Han är väldigt lycklig med dig, han tkr väldigt mkt om dig.. Jag tkr också om dig väldigt mkt, du är super :) <3 Jag e glad över att du gjort pappa så glad och lycklig igen, han verkade lite deppi förra sommaren och sånt, men han sken upp igen när du kom in i bilden.. Tack! <3

Marcus.. Tack till dig också för att du kommit in i min mammas liv.. Hon är väldigt lycklig med dig.. Ni ser ut som två fån ibland när ni fjantar... Men vill iaf tacka dig för att du lyser upp hennes vardag..jag tkr du är en toppen kille Mackan..<3

HV10.. ja, jag vill nog tacka alla i min klass. Men ett speciellt tack till Madde, Moa 1 & 3, Evve, Leonie och Anton.. Ni är verkligen toppen vänner.. Ni får mig o iaf försöka kämpa lite i skolan.. Tack för att ni är mina vänner... Tack hela klassen för att vi är vänner allihop, den relationen vi har i klassen är helt toppen.. Tack..<3

Jag vill tacka hela min släckt.. Jag vet att ni alltid finns vid min sida om jag skulle behöva er, det känns alltid bra.. Jag saknar er där borta i Enköping. Jag kommer snart och hälsar på er igen..<3 jag blir så glad när man får nått mess eller vad som helst, får höra att ni sagt att ni saknar en eller så.. Det värmer i själen liksom.. Tack för att ni är den bästa<3

Gud.. det finns så himla många jag skulle vilja tacka.. så mkt jag skulle vilja berätta för folk, som man liksom aldrig gör.. Om det är någon som känner att- jaha vrf står inte jag med.. skriv o säg det då, så berättar jag det för dig<3









Nääär, jag ändå håller på o bloggar..
Jag
har stora planer i mitt liv pågång..tänkte prata lite om det..
Jo, jag har kollat runt här i Falköping efter gymnastik, som nej, det verkar inte finnas något alls för folk i min ålder. Idag, var jag och tittade på när Max va på barn gympa, mamma pratade med ''tränare'' där.. och hon sa att det typ inte fanns.. då började mamma prata om att jag varit tränar och sånt.. ja, vet nu hur det sluta? Jo, jag ska nu eventuellt, starta en egen grupp, för äldre barn.. Gymnastik alltså, ska på möte på måndag och se om det blir av, om det finns hallar och sånt.. om de inte blir något med den här föreningen, då tänker jag fan emej att starta en egen förening.. På riktigt, dom måste väl för fan ha en gymnastik förening i Falköping..

neej.. ha e bra kväll...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu fick du mig att gråta loppan! Vi finns alltid här ! PUSS!!

2010-10-20 @ 14:04:45
URL: http://luue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0