Jag ser det snöar Det var ju roligt, HURRA!!!!

Ja, det är sant! det har snöat idag.. mkt faktiskt.. :) iiii hihi (Y)

Btw, provet på datan gick bra om ni undrar xD

wii!! mamma sitter o fixar biljetter till Globen nu.. TACK!!<33

Jag har bokat att jag åker till Enköping  söndag- torsdag på lovet.. Då blir de rida med Mia, middag med farmor, fika med nån kompis kanske, Tess? vill du ta en fika eller nått någon dag då? Sen tänkte jag åkta med pappa till jobbet någon dag, typ, ta en shopping tur i kista :) Lovisa, du kanske har tid o Luncha eller ta en fika någon dag också :)


aaw, mysiga hamncafét i lilla Enköping.. för er som inte vet det, så sommar jobbade jag där förra året(09) :)


Jag funderar lite just nu på hur jag ska ha och mublera mitt nya rum i sthlm.. Ja, om jag inte sagt det.. Så Flyttar pappa till Sthlm i mitten av november. Jättefin lägenhet ute på Ekudden.. Så, jag tror det blir rosa.. har ju typ massa rosa möbler xD nej, men jag funderar på liksom bara något lätt så, typ ha vita väggar, och sen piffa upp rummet med en jävla massa färg på möblerna, viiilket jag redan har xD hihihihih... Men, jag hittade ju en tapet i Enköping som var ganska lik den jag har nu hos pappa, denär ju grå med rosa mönster, nu hittade jag en vid med rosa mönster.. så det är ju rätt nice faktiskt..

dagens bilder!!<3

Dagens outfit :)

snöö :)

snööö<3

söta Leonie i snöfallet :)<3

Kommentarer
Postat av: th

2010-10-21 @ 21:00:01
Postat av: therece

Ska försöka fixa så vi kan träffas hela gymnastik gruppen!!! <3333

2010-10-21 @ 21:00:59
URL: http://baxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0