ja, jag vet..

Sry för att jag inte uppdaterat bloggen.. jag har haft en jobbig känsla.. så jag har varken startat min dator sen i lördags och jag har inte haft med mig min mobil varken i skolan eller ute.. Den har bara legat... men ni ska få uppdatering nu..


Lördag: var på gympa läger i västerås, kul o träffa alla igen som sagt<3 på kvällen åkte jag till Linnéa <3 tyvärr så mådde jag inte speciellt bra och ja, jag va väl inte så rolig o vara med.. men det var kul o träffa henne igen<3 emh, ja jag sov hos henne, illamåendet fortsatte söndag.. va på mickelsmäss en stund, sen tåget hem till Falköping igen.. fick en super fin täckning max ritat till mig <333 (älskar den lille tjockisen xD )

Måndag: mådde fortfarande illa men tog mig till skolan ändå, verksta hela dagen, gjorde ringar.. mmm de
e de jag gör nu.. på kvällen så... vad gjorde jag? jag vet inte..

Tisdag: skola.. emh.. ja, nej mådde illa på morgonen me de gick över sen på dagen.. efter skolan drog jag hem, handla med mamma, köpte 3 tändare till skolan,.. nu HV10 är de ba löda påm, nu har jag tändare (Y) emh.. sen till stallet, red en D-ponny som heter cindy, super rolig... hade markarbete, hon kände för att dra iväg två kickar när vi ändå höll på xD hoppning nästa gång, kan bli jävligt roligt :) (Y)
 
Onsdag: skola idag.. emh.. ja vet inte vad jag ska säga om den, det är fan inte kul!!!! Pratade med min mentor en stund... Hummmm... emh, sen så efter skolan drog jag till stan och köpte present till sötaste Max som fyller 5 år på Söndag, så de blir kalas på fredag med hela släckten..


Kan försvinna från bloggen då och då.. men de är pga olika anledninger.. om jag inte säger något är det pga det som varit nu.. att jag bara inte ''klarat av'' att göra det...


Saknar er i Enköping + sthlm <3


Bilder o sånt :)

gympa läger i västerås <3

Tack Max<3

Måndagens klädsel

nu kör vi HV10

outfit onsdag

emh snygg Leonie xD höhö xD

Paket till Max.. ni får se vad det är i sen :P men jag säger bara.. nu ska kreativiteten flöda :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0