Ingen rubrik..

ända som va bra och kul idag va idrotten. vi hade klättring.. jag och Leonie körde tsm.. Asså, ja hon klättra, jag va den som höll där nere och sen bytte vi... fan vad man får ont i fingrarna och mjölksyra i armarna.. usch... Men kul va det iaf.. Sluta 2 idag.. Så jävla skönt!! Diskuterat med Madde idag.. vi har kommjit fram till.. att vi är mkt tjejiga xD elle hur Madde? :) Humm.. ah, ikväll kommer morfar,gammel farmor och ingmari på middag.. mysigt :)
Vet inte hur det blir med Ålle imorgon, Leonie kunde inte gå :( Man vill ju inte gå själv, ingen från min klass ska typ gå.. Humm, får se hur det blir med det då..
På söndag blir det Enköping.. stannar till Fredag.. ska bli mysigt.. Hinna träffa alla, Middag me farmor, rida med Mia, träffa pappa såklart, Monica också självklart.. Hinna träffa dom jag hade tänk att träffa helt enkelt :) hihihi <3




åååååh!!!! så trööött på skoooool helvetet!!!!!


Corinn lite tött?

Leonie<3

De e braa!!! <3

ah.. bra gjort på nig själv xD

Vi körde på banan brevid också.. fast vi slog aldrig i taket där.. men vi kom iaf när det lutar.. bra tkr vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0