Ibland undrar man fan..

Asså ibland undrar jag fan om lärare är helt dumma i huvudet.. Idag, började vi 9.15.. trodde jag.. när jag kommer till skolan visar det sig att svenska läraren är på konferans så det är ingen svenska typ.. ah, visste hon inte de dagen innan eller? man får ingen förvarning.. ah.. men skit samma, kollade schemat vad är nästa lektion? matte.. men!! som börjar halv 1.. Då har jag alltså gått upp tidigt, gått till skolan tidigt, så visar det sig att man inte har lektion förns halv 1... humm, dåligt!! Men jag satt o snacka skit i verkstan ist (Y) xD

Sen.. sista lektionen, då skulle vi haft datakunskap.. ah, då skulle vi varit i en sal i C-huset.. ah.. vi väntade, väntade,väntade och väntade.. ingen lärare kom, efter 20 minuter då gick vi.. Sen visar det sig att, läraren byte sal.. ah men hur fan ska vi kunna veta det? om hon verken säger det eller typ sätter upp en lapp, som alla andra lärare gör.. hur ska vi veta att hon är i en sal i F-huset och väntar? ah.. och Om det inte kommer en enda elev efter 20 min går man inte och ''hämtar'' dom då? kollar om dom fattat att man ska vara i en annan sal? Ah, men lektionen blev iaf inställd typ.. så jag drog hem.. skööön!! så, tekniskt sett så började jag halv 1 och slutade halv 3 idag.. haha fan va skönt, hade bara 2 lektioner xD Matte och Engelska och där mellan är det 5 min och dom 5 min går åt att gå till lektions salen xD

Ikväll tänkte jag dra till verkstan och jobba lite.. Madde o Moa skulle typ dit så :) Det är ju lite mysigt o vara där på kvällen ibland också :) 

 
Fyan.. det var jävligt mörkt halv 7 imorse.. nu blir det fan mörkare,o mörkare..

Dagens outfit

ah, slänger in en liten egopix också thih xD

Kommentarer
Postat av: isa

tja, lärarna här i falköping är kassa på att informera . De kommer skylla på att det är rörigt eftersom ni är ettor , alltså nya. Men det bättrar sig inte sen heller. Det är bara att stå ut.. tyvär..

2010-10-23 @ 20:03:06
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0