I Löv Löv...asså...

Ja.. asså, idag har jag och Moa typ bara gått runt och snackat ''engelska'' vi kom fram till att
we löv löv alltså.. Och Leonie, she lövs red löv... Ah och jag kom fram till att .. I löv löv, and I löv löv war.. xD

Asså, nu hoppas jag att alla fattar att jag inte pratar och stavar såhär på engelska på riktigt xD

Sen, nu på kvällen i verkstan... ja, vi satt mest och pratade.. men iaf.. när vi väntade på mamma, så hade jag och Moa löv war.. And we löv it xD

Tack för en trevlans kväll :)<3


Madde och Moa (3) :)<3

Corinn var där också :)

Now... Löv war :P har redgan kamoflerat mig.. ser ni lövet i håret? xD

ja.. man ska faktiskt.. gömma sig, om man ska kunna göra bakhållxD

sssh... ni ser min inte ;) xD

Corinn blev rädd.. klättrade upp på taket xD

Madde.. är mogen nog att pratat pansion ;)

Eskimåer på besök på Ålleberg xD

Nån som sett Corinn? jahaaa, Carinn på taket.. hon är en tjej i sina bästa år ;) xD

Emh.. ja..  I löv löv war.. xD (hela hallen är löv bombad nu också,hela golvet fullt xD)

Nej.. nu säger jag God Natt.. börjar 8 imorron :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0