God morgon..

God morgon min lilla blogg :) har alla sovit gott? det har jag.. drömde nog den sjukaste dröm någonsin.. asså vet inte riktigt vad som hänt med min hjärna, jag har drömt två heeelt störda drömmar dom senaste två nätterna.. båda handlar om snö... mkt snö.. humm hoppas det betyder att det kommer bli mkt snö i vinter.. Har hört av massa olika personer att det ska bli den kallaste vintern på 1000 år i år.. hoppas då de blir as mkt snö också <3

vad är dagens planer idag?

1. Rensa förrådet i källaren
(allt är bara i slängt, så ah, man får varken ut eller in något där nu)
2.
Ta ner studsmattan
3.
Owe och Ammi ska hämta matta här / kanske fika..
4. Jag och Max ska fixa middag + efterrätt till Mamma och Mackan som tänkte fira 1år tsm
(Det var egentligen i sep, men dom har inte hunnit fira)


Vad har ni för planer idag ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0