Fyfan vad segt..

Ja, vafan, det är världens segaste jävla dag idag.. Vaknade typ 5 över halv 8 i morse... orkar inte gå upp, orkar verkligen inte... Ingen speciell dragnings kraft heller liksom.. Mamma skjutsade mig iaf så jag kom i tid.. (8) emh, gjorde typ ingenting idag.. filade väl typ 10 ringar, sen dog jag.. så, jag har inte gjort ett skit idag typ. Det är så fruktansvärt jävla tråkigt... Och fyfan vad kallt det va, jag typ sprang hem, fan va jag frös.. Hemma nu, fikat lite med mamma, Nu kollar jag på nått.. konstigt.. program med Max.. humm vet fan inte va det är för något xD nått med sånna där gröna som låter när det är tyst ni vet.. sysor eller hur det nu stavas xD

Höhö.. Idag har Max och Mackan åkt tåg, Max ville det.. så dom tog tåget till skövde, fikade lite och tog tåget hem xD haha kul.. xD


Dagens outfit.. japp,japp (Y)

Max tänkte.. vrf inte ta en smakbit på Loppan? xD

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Det hade varit jättekul, men jag vill gärna försöka få gjort lite mer nytt först och känna att jag kommer igång igen, så kanske efter lovet typ? Om det går bra?

2010-10-18 @ 17:57:57
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0