En soft Fredag blev det också..

Åååh,  idag har jag typ bara varit hemma, tagit det lugnt, kollat på tv, kollat runt lite på nätet... allt har varit lugnt bara.. Käkade lunch med pappa på vita elefanten - buffé.. Sen åkte vi och handlade fredags mys gott :)<3
Sen blev jag hämtad av faster Mia, åkte med henne till stallet.. stallet var grymt, grymt fint.. Fick rida lite lektion för henne på hennes ''lilla'' häst :) hihi super roligt<3 hih va lite gulligt, hade mina vanliga kläder i en pås-väska... så när jag skulle ta den, då låg de 2 små söta kisse katt ungar där.. så fick lyfta ur dom, och då stog dom där och va helt nyvakna sååå söööta <3

Nu blir det kvälls mys med pappa <3

Imorgon blir det en sväng ut till westergrens på förmiddagen en sväng (Mia m familj) hälsa på kusinerna lite :) sen på eftermiddagen blir det gymnastik läger i västerås.. ååh så kul vi ska ha :) och oj vad jag ska filma :P och oj vad jag ska sätta en perfekt rondat flickis!!! <3



mmmmm gott<3

suuuper fint stall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0