En kul kväll...

Hahha, ja, ni fick ju veta vad jag gjorde igår kväll.. Men, hur gick det sen? Hur blev mitt liv efter förändringen, hur gick det att sluta dansa där vid midnatt.. det undrar vi alla.. 
 
Nej jag skoja!! xD

Emh, ja som sagt så blev det lite snaks, kom på att jag fortfarande inte har någon ljud sladd till datan/dvd i mitt rum eller ja asså till tv:n.. Men det va någon film på nån kanal jag slog på.. Den fick duga.. Va väl uppe till 3 halv 4 typ.. Mamma och dom kom ju hem vid typ halv- kvart i 3, va vaken och kollade till dom lite ;) nej då :) Humm.. men jag hade liite tråkigt ett tag, vad fan gör man då?

tar fram mobilkameran... tar kul kort på dig själv!


mitt lilla snacksbord :)mm

ööh ja xD

mmmm täcke.. goosit<3

oh yeeah, julmust..

tittut :)

Nalle bönen<3

vsg.. den bjuder jag på, xD

thihih :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0