En... ganska rolig Tisdag..

Ja, faktiskt.. En ganska så rolig tisdag.. Roligast var idrotten, vi hade skridskor idag ju.. hade lite roliga grund grejer vi skulle göra.. Jag och Leonie som var par hela lektionen var grymt bra!! haha roligast var ibörjan, då skulle man hålla i varande, sådär kors med armarna ni vet, och sen åka runt hela banan.. vi varvade alla xD man skulle göra ett, men vi han gör två xD bäst vi e <3 Sen, vann vi 3 gånger irad, först skulle man köra den där alla håller i axlarna eller så, så skulle man åka runt, vi va typ 6 st i varje lag.. (2lag) ah sen skulle man stå på led och köra så, vi vann igen!! Sen fick Oskar dra mig,Leonie och Erika xD haha roligast var när han drog oss, jag va först efter honom, ah och då vänder han sig om.. Jag kör rätt in i honom xD jag och Leonie ramlade xD haha fyfan vad kul det måste sett ut.. xD haha sen fick han ta emot mig när jag kom farandes, jag e sämst på att stanna xD kom i full fart och skulle göra en sväng o stanna, de gick lite för fort xD Tackar Oskar! btw.. Oskar ska börja på Westerlundska i Enköping.. så ni som läser de här, som går där.. Ta hand om honom! Han ska börja HR!

Ah, iaf.. sen va det bara en lektione kvar.. och nu är jag hemma :) Ska städa mitt rum lite, sen ikväll blir det stallet.. Dressyr idag typ.. Hoppas man får nån rolig häst!!


Leonie<3

premiär för denna säsång!!

Titta, min partner står och vinkar till mig!! <3

Leonie<3

<3

Moa 1 och 3... ja.. så kan man också göra xD <3

Bästa paret ever xD <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0