Äntligen fredag!! Fan va skönt!!

Åååååh faaaan vad härligt, det är fredag!! Varit i verkstan hela dagen, jobbat på som tusan med mina ringar, nu har jag 11 ringar kvar o göra, känner att jag börja närma mig slutet xD Idag är det också ''ta på rumpan'' dagen xD så vi har gått runt o tagit varandra på rumpan då och då xD haha vi är fan sjuka :P thihih.. fikade som vanligt idag då, i kalassen, Erika och Corinn hade bakat super gott :) Hemma nu, middag ikväll med mamma o mackans polare.. Har städat mitt rum, duktigt Amanda xD (Y) 

Jag har också suttit och ritat lite smycken jag ska göra.. Har just nu 5 saker jag ska göra inom kort xD fast bara 4 jag ska göra innan jul ;) kommer säkert komma mer på vägen.. men det är iaf dom viktigaste och första sakerna som står på listan, alla saker är nämligen presenter/julklappar xD sen den 5 saken är ett smycke som ska göras om :)


börjar närma mig lite iaf :)

syns det att de sitter en kille på  andra sidan eller? xD detta är då när vi har städat!!

Corinn,Erika,Moa  o gott,gott fika :) <3

Corinn o Erika!! Tack för HV10 fikat hihi <3



Ps: Kommer ny bloggdesign- men vet inte när.. Men det kommer :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0