Ännu en dag.. i skolan..

Asså fyfan.. Om ni tror det lagt sig me skolan o allt, att allt känns bra.. så har ni fel... Det ända som är bra där är mina kompisar.. det är det ända... Resten kan ju ba ta sig någonstans.. Idrotten e rätt kul också... längesen jag kände att idrotten i skolan är kul.. Gymade idag, det va kul.. faktiskt.... skulle hellre gyma varje gång än att ha vanliga idrotts lektioner.. gym är 10X roligare..

Ikväll blir de ridning, dressyr igen.. hoppas jag får någon bra häst.. 

gym,gym,gym!!

Kom igen nu Moa xD

nu kör vi!!

En till då :P kom igen!!

bra Leonie!! kom igen bara xD

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Haha, fast jag håller med henne, lite, det är lite synd (A) Men jag förstår dig också, och du ska ju verkligen inte tvinga in dig själv i något bara för att alla andra tycker att det hade varit sött...

2010-10-19 @ 18:45:18
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0