Åh Herregud vilken dag xD

vaknade halv 8.. började 8 hehe.. mamma skjutsade mig så jag han ju iaf :) emh, började på mina prov ringar idag.. äntligen, känner verkligen att jag börjar komma in på ''final sträckan'' nu... blev ''klar'' med 14 / 16 ringar idag.. så ah har resten kvar nu då.. emh sen så ah.. red på Anton fram till maten xD haha nerå, men vi lekte häst... haha nej då.. Vi på Hv10 är lite... konstiga ibland, vi har en fixide om att vi inte får gå på asfalt, får bara gå längstväggarna och ah... Men idag körde bara jag o Leonie på det fullt ut, så Anton fick bära mig till matsalen eftersom jag inte får gå på asfalten xD emh.. sen fick han bära leonie tbx.. asså nu snackar vi typ 50-100 meter så det är inte en liten bit vi går xD folk kollade lite xD emh.. sen på eftermiddagen, lyckades Anton tända eld på sig själv, duktigt Anton.. Kent berättade då att.. han aldrig någonsin varit med om det, han har jobbat på den här linjen i 18 år typ.. Ah.. Men någon måste ju vara den första xD

Drog hem, lekte lite med Max, han är fan mer än hund.. han har kommit in i en ''slick'' period, han slickas hela tiden.. Inga pussar här inte... bara ibland <3 Ner på stan köpa ett par örhängen till mammas kompis, som jag då fick betala eftersom att mammas pengar va slut xD sen köpte vi lite glass.. o sen hem..

Drar till verkstan om nån timme igen :) tänkte jobba lite ikväll :)

Leonie gjorde konstverk :)<3

lödning på gång :)

Anton.. vi tänder inte på sånt xD

Fin höst dag i Falköping :)

Glassss"!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0