oj hoppsan..

Oj, haha vad dåligt jag är.. jag trodde seriöst att jag bloggade igår.. Men tydligen inte.. men jag gjorde inte så mkt faktiskt.. Va i skolan, pratade med Syo'n om att få utökat sen i 2an eller 3an.. vill gå en extra kurs sen :) så vi får se hur de blir med det :) Emh.. provringarna är 100%klara nu... jag började på korset, fan vad svårt de va då? emh.. sen har jag ju jobbat på min lilla ängel.. Men Corinn kidnappade henne igår.. får se om jag kan få tbx henne idag :) Emh.. På kvällen var vi hemma hos mammas kompis Mia som fyllde år.. fick smaka på smaskig tårta :) mmm den smakade knäck typ.. gött.. Emh, lekte lite med Max innan han skulle lägga sig.. byggde med lego, jag gjorde en grym skoter xD Emh.. sen blev det dom as sköna Pensionärs jävlarna.. sen god natt då :)


äntligen!!

min lilla ängel <3


Skönt, börjar ju 5 över 10 idag... så skönt :) imorgon är det första mötet för oss Elevambassadörer.. ska bli spännande :) Tänkte skriva lite och berätta om vad vi ska göra sen i eftermiddag.. Vad vi ''ambassadörer'' är till för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0