Jag e fan nervös... ;)

Jag e fan nervös inför det första mötet för oss elevambassadörerna imorgon.. Jag e fan lite nervös asså... Men det blir säker bra, har möte på torsdag också typ halva dagen.. Inga korta möten dom har heller xD imorron är de från typ 10-12 och sen på torsdag är det från 9- 12 humm men det är massa planering och sånt som ska ske.. tydligen ska vi fottas ockå.. thihi de gillas (Y)

Idag kom jag på.. eller nej, jag fick veta att det är fest på Terrassen på söndag.. klart man ska dit.. Då blir det fest på klubben i v-rås på lördag, tåget hem på söndag och sedan fest på kvällen igen... thihi nu har det varit fest lugnt på ett tag.. då tänkte jag.. vi kör en två dagars xd aaahahahah V-rås, då är det halloween tema, tänkte vara vampyr.. På söndag, på terrassen då är det jorden runt tema.. vad fan har man på sig då? Jag och Leonie kan ta och planera det imorgon... Det lär ta ett tag xD haha vi kommer fan aldrig fram till något när vi sitter och diskuterar kläder xD aja... sillerill :)

Nu ska jag ladda in för ridningen - hoppning ikväll (Y)


Kommentarer
Postat av: isa

På söndag ? :O Vilken tid börjar det ? :D

2010-11-16 @ 18:00:50
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0