Det blev skövde..

Drog som sagt in till skövde.. haha som vanligt kom jag hem med ett par skor.. humm.. mamma frågade om jag ärvt det där sko grejen av henne.. jag är ju tydligen sko galen? nee? ;)

Åkte och lämnade Max hos sin mamma, sen blev det kinamat här hemma :) en mysig dag..


Max.. i himmelriket<3

kan man få det bättre? ,pannkakor till frukost,nya julsaker till sin mini gran, ett nytt tv-spel och fika?  

humm.. Mackan o jag va inte såå bra.. men man säger väl tur i kärlek o tur i spel eller va e de man säger?men, jag har väl svårt med båda.. eller e jag bara kräsen?;)

kina mat... gött!!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-08 @ 08:01:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0