Det är 2 november...

dåså.. 2 november idag då... Närmar sig jul ännu mera.. haha allt jag tänker på är jul, herregud.. Idag har jag inte gjort så mkt, dansat en jävla massa typ, och bara lyssnat på musik.. asså, tänk så mkt bra låtar man får höra när man bara söker på nån bra artist och låter låtarna gå bara.. :)

Tittade ut imorse, tänkte om jag skulle gå ut och gå ett ''varv'' runt enköping, bara för att se hur de är.. Men nej, så blev det inte.. inte idag iaf :) kanske någon annan dag :) humm... Sen ja.. har duschat o fixar.. blev typ brunch för mig idag xD vaknade vid halv 9.. men åt inte frukost/lunch förns 11 xD så det blev en brunch för mig.. macka, köttbullar och öggröra xD mumsigt.. (Y) humm, sen har jag ba dansat och lysnat på musik som sagt..

Hahah.. asså shit, det där Listerin.. det är verkligen en bomb i munnen.. asså det är såå starkt!! när jag tog de, det va fan nära att tårarna rann alltså, fyfan va starkt xD haah ah och munnen blev fan bedövad efter det.. kändes som om att man varit hos tandläraren och fått bedövning xD men bra är det... tror jag :) kanske ska köpa hem det till Falköping :)


humm...

dänsa lite ;)

aaaa!!!!

Nu ska jag kanske packa ner lite saker jag ska ha med mig till kusinerna.. ska väl ta o byta om sen också :) sen blir det stallet med Faster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0