Ännu en bra dag..

Känns verkligen som att allt börja flyta på nu.. Andra mötet med elevambassadörerna idag, gick bra.. Det var riktigt roligt faktiskt :) Emh, annars så har det inte varit så mkt annat idag.. Tror hela tiden att det är Fredag, men det är det ju inte xD Jul musik och städning som pågår här hemma.. Eller ja i mitt rum iaf, thihi :)


Möte :)

fotografering ;)

Imorgon bär det av till pappa, kom på att det blir sista gången jag sover i lägenheten då.. lite tråkit :( kommer sakna mitt as häftiga rum, de är sååå fint <33333333333 Life goes on... Blir middag hos Annelie och Patrik på kvällen direkt när jag kommer dit, på lördag förmiddag är det fika hos farmor, hon fyller år den 23e och jag e ju inte där då, så de blir fika då ist :) Emh, ja.. På kvällen drar jag och Monica till västerås på fest då ;) ska blir riktigt kul, har inte träffat så mkt fallskärms folk iår känner jag, lite tråkit, men det är ju inte så konstigt heller :)
Åker hem på söndag vid 12.. Sen blir de fest på kvällen igen xD thihi fest prisse där xD




Hörreni, det närmar sig fan jul nu.. Det är ju typ bara 6 veckor kvar (jag vet inte exakt) men fatta, 6 veckor är inte alls speciellt mkt.. Har ju julklappar o göra ju... får ta och skynda mig lite tror jag.. Juste, måste börja spela in Hv's egna julkalender också.. fast nu har vi verkligen börjat planera, ja, det blir en speciell kalender.. Humm vi får se hur det blir när den är klar ;)

Nästa söndag (28nov) då, då är det första advent :O :D då får man börja ta fram julsaker!!!
Fast jag är i sthlm på globen horse show hela söndagen så det är lite svårt för mig o pynta då xD Kan ske kan få börja lite i för väg (A)

Jag vill ha en rosa julgran!!!


thih tomten från förra året xD Längtar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0