shoo!!

Halloj.. Gårdagen var bra.. kollade på bio med skolan på morgonen ''i taket lyser stjärnorna'' den var bra faktiskt (Y) hahah fyfan, vi hade lite kul där längstbak ellehur älsk? D haah <333
På kvällen var jag  på premiär öppningen av en kompis nya restaurang, super god mat.. asså verkligen as bra mat.. och super mysig lokal.. verkligen, det kommer nog funka bra tror jag (Y)

Idag (torsdag) jag har varit en stund i stallet och hjälpt mamma nän hon red, med lite bommar o skit.. Sen har jag suttit och läst en fic från 8 i morse xD hur orkar jag? xD Nu ska jag börja packa ihop mitt rum lite.. åker ju till Falköping imorgon och hälsa på.. Första gången jag får se lägenheten då.. iiiii :D Nej.. nu ska jag väl börja packa lite då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0