massor...

här kommer en jävla massa uppdatering.. ;)


Fredags:
Va hos psykologen på morgonen, gick bra.. sen åkte jag och mamma till Falköping, stannade i skövde och käkade ute med mammas brorsor och Ammi.. trevligt (Y) Sen drog vi vidare.. Vi började fixa lite fint i nya lägenheten, möblerade och höll på.. nice..

Lördag:
Köpte ny säng till mig, va hos mia o hennes familj i skövde och hälsade på i det super härliga vädret.. lekte lite med Max'en <3 :)

Söndag:
lekte med Max, spelade lite Xbox.. kulit <3 sen hem till enköping igen.. sjukt mkt köer.. usch.. ut till stallet, red lite.. gick väl bra .. (Y)

Måndag:
skoooolan.. usch, efter lång helgen är man ju seg asså xD haha.. Efter skolan ''va'' jag me älsk-linnéa en stund <3333 thih.. sen ut te stallet o rida.. Linnéa kom o kollade lite.. men de gick inge bra...

Tisdag:
friidrottsdag i skolan på eftermiddagen.. gick väl ganska så bra.. inte dom resultat jag ville ha riktigt men aja.. tränar ju inte såå jätte mkt heller så..
men resultat från dagen:

3.93m Längd
8.5m kula
8.93 sek 60m
1.25m höjd

va riktigt nära på 1.30 på höjden men då började krafterna ta slut efter att ha kört på hela tiden i typ 20 graders värme och ja.. dåligt gjort av mig.. men inte druckit, humm.. så det va skit rivningar på 1.30.. men 1.25 är inte såå dåligt för att inte hoppat höjd på typ 1-2 år xD

Efter skolan va jag me älsk-linnéa.. vi köpte jordgubbar och åt mums thihi myyysigt <3
nu blir det väl lite mat, och sen ut till stallet (Y)

här kommer lite bilder från komunmästerskapet i friidrott 2005.. har inga andra bilder från det..







vsga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0