Hola!!!

va på avslutning me gympan igår.. usch, tränade inget, filmade och fotade bara.. tankarna kom om att det va nog sista gången jag tränade där, gymnastik... så då va jag bara tvungen o ha massa minnen :) efter, fikade vi och spelade kubb.. kuuul :) tack för ett bra år! <3


idag.. skolan.. äntligen MANUSGRUPPEN!! vad har ni hållit på med? showen är om en vecka och manuset kom ut idag? ojojoj.. men, men... känns som att det kommer bli en lyckad show (Y)

tränade på kvällen, eller ja mmh.. duktiga dom va.. :)

Just nu håller jag på och packar ihop mitt rum..möblerna till Falköping går imorgon.. wow.. inte långt kvar nu ju..

nej nu ska jag äta paj (mat paj)



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Saknar dig...

Tror det är dags för en ny layout för din sida snart..

2010-05-23 @ 08:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0