Happy day!!

ÅÅh idag har jag varit uppe ivarv heela dagen.. Fyfan vad jag längtar till imorgon asså <3 ÅÅÅH FAN VAD KUL VI SKA HA!!! <3

Efterskolan drog jag med tåget direkt till sthlm.. HAHA!! tågchaffisen glömde stanna i sundbyberg xD AAH HAHAAH!! xD fyfsn vad jag skratta när dom ropade ut det xD

''vi antänder alldeles strax till sundbyberg''
*2 minuter senare*
'' jag ber om ursäkt, men våran lokförare glömde stanna i sundbyberg''

HAHAH!!! xD

iaf så gick vi på stan och strosade, letade skor som dårar eftersom att dom skorna som jag sa att jag skulle göra på tygskor.. fast att det stod att det var skin xD så drygt xD hah så jag köpte dom inte.. aja dör inte för det :D

Så käkade vi lite mat:)

sen drog vi på världspremiären av Alice i underlandet 3D den va riktigt, riktigt bra faktiskt. Jag tycet om den iaf :) den får 5 av 5 (Y) :D hihi
Nya 3D formatent som är nu är såå grymt jävla bra!! tur att allt utvecklas nu för tiden ;)

Iaf.. kommer hem, drog hem till mamma och hämtade och lämnade lite grejer.. OCH då ser jag.. jag har fått ett brev...från..... Kulturama i sthlm, där dom skrev att jag fick komma på intervjuv och inträdesprov :D sååå kuul!!!!!  kul att alla får en channs fast man.. hehe har IG liksom.. men de kanske e borta till sommarn så..Men iaf så jag ska dit den 29 mars :) AAAAH!!! :O :D 



maaaten  xD mmm tacos <3


yeeah, är inte dom nya 3D glasögonen AS HETA!! <3<3 ;)

haha :)



såhär blev mina naglar efter att jag gjort om dom :) ljusrosa och blommor :) (och lite glitter)

neej nu ska jag fixa ledighetsansökan så jag kan va ledig på fredag (Y) sen ska jag nog... fixa och dona lite :) <3

God natt sålänge <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0