Balen

ojojoj då var dagen kommer.... Balen... då var det dags för som lärarna säger avslutningsmiddag, men vi unga... bal.. Det var verkligen så jävla super fixat o allt.. härliga tal.. jag tror nog vi alla började gråta lite när rektorn höll sitt tal.. det verkade så iaf thihi.. alla var så jävla fina <3 så hade lärarna tagit filmerna vi spelade in i 6an och visade.. fyfan så vi alla skrattade.. ojojoj xD vi fick alla massa utmaningar vid borden, skriva en låt och sen sjunga den.. hih.. fan va kul vi hade.. sen var det dans dags.. det va ett band där som spelade hela kvällen, fett nice.. en mkt, mkt lyckad bal enligt mig.. <3


jag och kussen... Dricker fördrink och minglar runt :)




på placerings korten hade dom klistrat på bilder på oss från 6an xD


mitt bord :) <3 hihijag och linnéa-älsk blev partners på balen <3

alla tjejer i 9an <3 (alla ar inte med, fick inte plats på kortet)


linnéa och suz dansar xD


challe och bengan :)


jonas väntar på att bli upp bjuden xD

E-R och Jonas dansar dubbel wals med challe xD nej dom leder inte ut henne för att hon är full och däckat xD

ja, nej fan vad härlig kväll det var <3

Kommentarer
Postat av: Faster

Vilka fina kusiner!!!!

2010-06-24 @ 14:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0