vad händer idag??

God morgon! vad händer idag då människor???? piss väder!!!
jag ska iaf åka upp till Enköping ikväll eller så åker jag dit i morgonbitti, ska kolla lite tåg och sånt..Idag skulle vi ju dra iväg och bada.... Meeeen jag tror vi får ändra på dom planerna pga regn xD hahah fan va de åskade igår :O Jag och mamma såg en blixt som blinkade flera gånger, den va typ as skum xD haha

kuul!! somnade typ 3-halv 4 inatt... 9 blir man väckt av att Max knackar...HÖGT på dörren.. visst 9 det är inga problem att gå upp då.. meeen det är skönare o vakna själv när man kan... har typ blivit väckt varje morgon på lovet känns det som.. jag vaknar vid den tiden själv ändå, men visst är det skönare att vakna av sig själv?

Legat i soffan och mys lite med Max nu.. eller ja... han mös i täcket och kolla tv och jag har tcket på mig och sitter och bloggar thihih (A)<3

nu är det frukost time!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0