skövde... igen

Har spenderat dagen i skövde idag igen.. Eller ja, först åkte jag, Mamma,Ammi och gammelfarmor till tibro och fikade på mamma och ammis kompis fik :)  gött :) sen drog vi och kollade på lite möbler påvägen också.. Sen drog vi ut till sommarstugan i simsjön och solade och bara hade det soft <3 På väg hem till Falköping igen stannade vi på esplanaden och sprang in på hemtex. Hittade ett super sött örngott och påslakan, med hjärtan <3 super sött <3 Mamma hade inga penga typ och jag ville ju gärna ha den.. Då säger Ammi att jag får den av henne, så gav hon mig pengar till de.. Tack Ammi!!! <3 det är väl gullit av henne <3

Vi har käkat lite hemma gjord pizza här och nu håller jag på och fixar mina naglar så dom ska bli snygga ;) sen blir det fruktsallad mys med Mamma och Max, Mackan ska ut och käka med sina kompisar.. Egen liten grabbkväll liksom (Y) sen tänkte väl jag och mamma ha lite eget mys när max har gått och lagt sig.. Thihi :P


gulligt va? :)<3

Kommentarer
Postat av: S

Jag har nu valt ut de 10 finalisterna för veckans blogg, gå och kolla om du har blivit utvald!

2010-07-21 @ 15:33:32
URL: http://lifeasablond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0