shopping i Skövde:)

japp.. Blev väckt kl 8 av Max imorse, sen kröp han ner i min säng och mös lite thih, gullunge<3 sen satte vi oss vid tv:n och mös <3 han e söt han lille Maxen<3
Sen drog jag och mamma till skövde och shoppade.. reält också :P det blev... En parfym,2par skor,2par jeans tights,en skjorta,en klänning och ett skärp.. sådär ja :) shopping <3 sen blev det hem och fixa middag, Mackans föräldrar kom förbi på middag, så trevligt så :) <3 käkade precis lite glass me mamsen o mackan, maxen har somnat i sin batman säng hih <3

Max har hoppat i säng, jag bloggar.. dom andra.. ingen aning om vad dom gör xD haha
Åker till Enköping i helgen, bor då hos älsklings Linnéa<3 Saknar henne massor :(<3


allt nytt

bikbok

h&m

bikbok ursäkta bilden

kicks

skopunkten

skopunkten



Kommentarer
Postat av: Issa

jag har de rosa skorna fast i svart (A)

2010-07-19 @ 23:04:13
URL: http://khia.blogg.se/
Postat av: Niina

åh vart har ni hittat batman säng? ^^

2010-12-10 @ 13:08:12
URL: http://starkdahlberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0