glömde helgen!

Shit!! huuur kunde jag glömma att skriva om vad jag gjorde förra helgen :O herregud.. ni får en snabbis av mig här <3


Torsdag; Hamnfestivalen och Gatufestivalen hemma i Enköping.. va väl lite halv kassa höhö... xD


Fredag; Arosfestivalen i västerås.. liiite mer drag där än i Enköping xD hahah... men kul, ja det hade vi <3


sexit xD

haha de va lite kul.. vi trodde det var sånnadär ni vet, gatudansare.. duktiga som det brukar vara.. nej nej det här va bara massa folk, alla fick vara med och så gick man bara in och dansade som man ville xD hahahah

Lördag; jobbade uppe på åkerby med älsk-Linnéa.. storstädade stallet, stallet var rent när jag gick men själv va jag inte så ren längre xD sen.. Sova hos älsk-Linnéa, putsade lite saker och så inför tävlingen på söndagen,badade i poolen och hoppade studsmatta ooooch tvätta bilen/bilarna <3

b,jobb,jobb ;)

poolen :)


putsa,putsa :)

älsk-Linnéa.. hon kan hon ;)


tvätta lillebilden :)

Söndag:
Linnéa och Nalle va på täävling:) gick litesådär men,men så är det,, dom var duktiga
sen blev det bio i västerås Eclipse



Kommentarer
Postat av: Lovisa

orättvist!jag har inte sett den än :(

2010-07-09 @ 17:59:02
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0