barn,barn....shopping

Idag har lille Denisen varit här... aaw så söt hon är min lilla kusin<3 hon har precis,precis lärt sig gå, hon har gått sen söndags bara sjävl alltså... jaa hon är världens sötaste<3 när Max åkte iväg med sin mamma drog jag och mamma iväg till stan och kollade lite xD haha fick med oss 2 tunikor hem xD tack snälla mammsen <3 Nu kommer strax mammas barndoms kompis Mia och hennes familj.. ja dom kommer väl om typ en halv timme-timme... tror jag måste hoppa in i duschen nu xD har inte hunnitgöra det än xD hahaha

Dagens 2 köp!


(det är små kedjor som hänger om ena axeln som inte syns nu pga ljuset)

nej fan nu måste jag skynda mig jö :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0