En bra födelsedag :)<3

jaha.. Då var min födelsedag över :( tråkigt, dagen har gått så fort och har knappt hunnit med.. :(  började med att man blev ''väckt'' av mamma på morgonen, fick paket på sängen :) armband,örhängen,jacka, massa trosor :) hihi...Sen åt vi mys frukost tillsammans, med massor med tända ljus :) sen duscha och fixa mig lite.. vid 11 åkte jag och mamma till skolan på utvecklingssamtal.. kul, not hade lust o dra därifrån..





Sen hem o hämta pengar.. gå till ica och köpa bullar och kakor till firandet på kvällen <3 sen ner till wickmans o köpte med en sallad hem.. Det kändes väldigt mkt, extremt ensamt än vad det brukar göra när man började tänka.. jaha, här sitter jag ensam på min födelsedag :( men,men... sen kolla på tv, favo serien ghost wisperer på tv kl 15 (Y) kanon..




vid 4 drog jag ner till idrottshuset för att träna min tjejer, asså.. dom har nog inte lekt under jul... (miss tolka inte) asså dom var helt hemska, helt flamsiga så vi avbröt och började köra staffeter för att få dom trötta.. haha.. sen på väg hem hade jag fått samtal från min gudfar jag inte typ pratat eller träffat på 1 år.. så jag ringde upp honom och det verkade som att han blev super glad :) så jag pratade med han ganska länge :) fick pengar av honom i födelsedags present :) taack :)<3 .. Tack Therece för det fina halsbandet<3 fick ett jätte fint handgjort halsband va täss (hon själv gjort) taack <3



Hemma, duscha, sminka mig, fixa håret.. tack Pappa och Monica för att ni fixade och städade hemma :)<3 sen kom mamma, sen wille, sen kom farmor, lovisa och viktor. sen kom Mia Mange och gabbe... vi åt super god smörgåstårta och bullar och lite kaka.. sen va alla så jävla ivriga ''öppna dina paket nudå :P '' ... ''meen, har du inte öppnat än? det är det jag väntar på'' typ så lät det xD hahha.. så jag började öppna :)
fick en resa till skottland av pappa. jag, farmor och pappa ska åka dit och titta på Tattoo och åka runt.. shoppa och ja ha det bra från måndag till söndag (2-8 augusti) ...av mamma pengar till skottlandsresan (så jag kan shoppa där) av farmor fick jag 400kr av viktor 200kr av lovisa nessisärer och fam westergren nagelgrejer och av monica nagelgrejer.. (båda nagel grejerna är kitt)






hihi mkt trevlig kväll :) sen så gjorde jag sönder mitt pepparkakshus *snyft* det som va så fint.. alla e ju så jävla ivriga ''när får man äta upp pepparkaks huset då :P '' haha.. ivriga jävlar :P



sen till coop o handla tårtgrejer och frukt till helgen :)






Aja.. nej men om ca 10 minuter är den 14 Januari slut och det är inte min födelsedag längre :'( lite tråkigt faktiskt.. vill att den ska vara längre.. roligare, alltså heela dagen, morgonen och kvällen var mkt trevligt och kul.. men ensam på dagen var inte spec kul :(  aja.. jag är väl nöjd ändå liksom.. den e ju inte hemsk iaf <3



Iaf.. jag har kommit hem till mamma nu och ja, sitter här o bloggar, har gjort en ny design till min fasters blogg!! hoppas hon blev nöjd med den :)



ne men ah, ska väl sova, skola imorgon.. Marcus och lilla Maxen kommer imorgon också, då blir det massa bus <3

Max <3


/// Sweet sixteen <3

Kommentarer
Postat av: Luu

Tack så mkt för designen , dwen e jätte fin :)



PUSSS

2010-01-15 @ 09:46:58
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0