3 dagar kvar :O

halojsan bloggen :) thihi.. idag har jag försökt göra en nydesign till hihi faster-Lovisa ;) men det gick inte o göre på det sättet vi ville riktigt :( menmen.. jag har gjort massa collage ju, tänkte jag kanske kunde visa några jag har gjort ? :) höhö.. 

annars idag har jag inte gjort ett jävla piss faktiskt, legat i soffan, kollat t typ xD haha.. kanske ska ta och städa mitt rum och sen gå till mamma, e ju mammas vecka.. :) skolan börjar imorgon också.. fyfan.. och hur kul är det att man ska ha utvecklingsaamtal den 14? när man fyller år? kul? nej för det kommer gå as dåligt.. tror jag xD fyfan.. hah...

träningarna börjar iaf på onsdag.. tränar då och på torsdag... på fredag kommer Marcus och lilla max hit <3 Mamma erätta att max hade blivit ledsen när mamma åkte till dom utan mig :( men nu får han komma och leka med mig här ist :) åka pulka kanske <3

iaf... nu kommer det lite collage :)
















visade pappa hur man gjorde så inge seriös bild!!!






och collaget på min header också :)

vill ni ha ett collage eller kanske en design säg bara till så kanske jag kan försöka få ihop något lite fint.. (amatör design o så men ah.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0