Hej på er..

Hur är det me er? jag är på ett otroligt blogg humör, men idag vet jag inte vad jag ska skriva om.. asså jag har bara lov,jul, julklappar, åka till pappa och åka till åre i huvet just nu.. känns som att jag bloggat om det i några v eckor nu.. Men visst jag kan väl ta det idagö.. och kanske vad jag gjort idag..

Skolan då, eftersom jag typ var klar med min kedja hade jag inget o göra, gjorde typ det sista på den dag, men det är typ mest  nån timme i tummlaren så ah, jag gör ju inget själv då.. Men men.. sen drog jag, Leonie och Moa med Madde till bilden.. Vi julpysslade lite thihi, mkt,mkt mysigt :) emh sen så har jag tokstädat min bänk.. okej inte tok städat, men jag har städat den, torkat och allt sånt :) Sen drog jag,Leonie,Moa och madde ner till stan. Leonie köpte en snygg skjorta :) sen drog jag hem till mig, träffade på mamma som skottade.. Vi drog och handlade lite, jag köpte en tomteluva.. sen köpte jag en söt tröja jag ska ha imorgon på avslutningen, vi skulle vara lite julfina imorgon sa vi :)<3 Humm sen så ah.. käkat lite.. Gjorde lite mer knäck, gjorde en satts till min klass och sen gjorde vi en satts till Anders, han ville ha lite :)

Sen har jag provat lite kläder till jul och sånt.. asså fattar ni att det liksom är.. på fredag? inte jag.. men julklapparna växer under granen vihuu :P thihihi kuuulit med julklappar tkr jag (A) hihih <3

haha såg imorse att jag fått lårkaka av de at jag ramlade i trapan, det gör fan fortfarande ont...


Leonie julpysslar<3

kedjan :)

brudarna gör stan :P (leonie är i provhytten)

helvete va ont de gör xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0