veckan som varit...

Humm.. ja asså jag tänker börja med att säga.. jag har inte uppdagerat bloggen för att jag suttet och skrivit och grejat med skottland inslägget xD ah.. stört men ah.. så tänkte slänga in nu..

Måndag: pappa fyllde år grattis <3.. jag va ner till stan och köpte present, käkade lunch me pappa,monica, och barnen.. sen blev det hem.. och typ slappa.. inte så mkt liksom så..

Tisdag: åkte hem till älsklings Linnéa några timmar<3 sen blev det fika med släkten (firade pappa) <3

Onsdag: fika med älsklings Linnéa på stan<3 sen åkte vi med Monica ut till skokloster, haha där vi satt i barnhörnan ett bra tag och gjorde mössor xD natt mössor haha herregud.. sen kom pappa och vi gick en tur runt slottet o lite sånt <3 älsklings linnéa sov hos mig så vi drog och hyrde film, köpte lite chips och dip.. cola.. ja ni vet.. gick hem och kollade på film o hade mysigt :) <3

Torsdag: drog vi först till kista och käkade lunch me pappa.. jag älsk, monica o pappas jobba kompisar.. o pappa såklart.. sen drog vi till nacka forum och shoppade där.. Men bara jag och älsk då <3 det va super rea på gina tricot så det blev en tröja för 49 kr för mig hihi som hittat ;) På kvällen när älsk åkt hem drog vi till familjen axelsson, Ante fyllde år så ah.. vi drog dit på fika... sooom gick över till lite fest xD haha.. dom tävlade om vem som kunde få högst på alkoholmätaren xD hahah stört... jag förlorade xD inte konstigt när man bara dricker saft xD drog hem vid halv 12 typ xD hopp i säng..

Fredag: jaha... inte gjort så mkt direkt.. typ... fiplat med nya mobilen... ja, juste jag har fått pappas förra jobb mobil nu.. och ja,nej den andra gamla mobilen verkar inte kunna flytta nått till sim-kortet.. så jaha.. jag har inga nr på mobilen.. som nästan mer är en handdator.. haha det är lite roligt.. ni som känner mig vet ju att jag är ett sms freak.. ah det roliga är.. jag vet tpr bara hur man smsr på den där mobilen xD haha jag vet knappt hur man ringer.. klurade ut det idag för någon timme sen.. jag fick mobilen i onsdags kväll xD aaaahahha xD aja.. xD

iaf.. har varit med pappa och monica, tog en macka på stan... tant grädelin är ju bara föör mysigt där ute på baksidan <3

nu blir det väl snart käk här :) hör hur det skramlas och donas i köket (Y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0