Falkenberg..

Va ju i Falkenberg tisdag till torsdag med mamma och Max.. Anders,chrippe var ju också med.. Vi var ju och hälsade på några som hade stuga där.. precis vid havet liksom.. så vi har badat massa i havet, solat.. och haft trevligt.. I onsdags låg vi på stranden hela dagen.. i det vackra havet mötte vi på fröken manet och herr krabba xD haha.. Juste.. i tisdags när vi kom.. på natten där tog jag,anders och chrippe ett kvällsdopp.. alltså xD ni ska bara se videon jag spelade in.. eller ja.. man ser ju typ inget eftersom att det är mörkt men man hör.. och fan vad rädd min kära kusin är xD Efter vi varit på stranden i onsdags drog vi in till stan och käkade på burger inn.. fett goda hamburgare fanns typ ALLT att välja på… jag åt en med curry-bacon och annans.. låter stört.. men de va as gott!!! Juste.. glömde ju.. i tisdags när vi kom dit drog jag och mamma till min gudfar som fyllde år, som vi inte träffat på ett år typ.. träffade han nya sambo och hennes barn.. och så ska dom få en bebbe nu i oktober också.. han ska heta Faritchio (vet inte stavningen, men det är nått spanskt) I Torsdags så åkte vi hem igen <3

 

Tack för dom här trevliga dagarna i Falkenberg!!<3


:)

jag och Maxen<3<3<3

gänget!!<3

gudfar!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0