Det börjar fan närma sig..

Igår gjorde jag typ inte ett skit xD satt hemma och gjorde lite filmer.. japp det va precis det jag gjorde xD kul liv.. men det va faktiskt dåligt väder. Jag målade naglarna också, dom fick bli röda med lite glitter också juste, sen bakade jag kladdkaka.. (Y) På kvällen åkte jag med Linnéa och filmade hennes sista hoppträning.. Hon flyttar ju till Gamleby på söndag :'(



Kommer sakna dig <3<3

Idag kom mamma till Enköping.. så jag har varit på stan med henne, lunchat,fikat och kollat affärer :) imorgon blir det Kista och shoppa :) härligt!! <3 Vi har iaf också just nu fikat, mamma,jag och pappa på min goooda kladdkaka, som blev kladdig denhär gången.. JAAA!!!! haha jag satt utanför ugnen hela tiden för att hålla koll på den xD hahahahahha xD <3

aja.. nu ska jag ut till hummelsta och kolla på när kussen spelar match och sen blir det middag hos westergren :)


dagens outfit :)


Min super goda kladdkaka med strösselhjärtan på :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0