den sista helgen...

I Lördags åkte jag till Linnéa tidigt på morgonen för att åka med henne på tävling.. jag fick vara fotograf, det är så roligt :) efter tävlingen blev det bara o åka tillbax hem (till henne) duscha av Nalle och sen hoppade vi i poolen, Linnéa och hennes mamma brottades xD (Y) fyfan va varmt det va ute då.. hooooo!!.. Sen fick jag åka med när hon övningskörde.. ja hon är en naturbegåvning kan man ju lugnt säga.. (Y) sen blev det lite bad igen.. sen blev det tv, chips och dip.. cola såklart!! vi skulle tältat men hehe vi vågade inte tälta i deras skog.. så hon och jag sov i deras husvagn hihi :) mysigt de också <3

Igår (söndag) kom hennes syrra och hennes barn.. jag fick brottas med Lukas (den yngsta) han hotade mig med att jag fick böter.. och att var var tvungen att äta upp fålelbajs xD haha barn är roliga ibland <3 Edwin badade som bara den, fast det blåste som fan så det va inte ens skönt i luften xD haha.. sen åkte jag med Linnéa när hon övningskörde igen :) hela familjen fick vara med i bilen, hihi <3 :) sen åkte Linnéa med mig in till stan.. vi klädde upp oss, med fin kläder och skor.. For ner på torget och åt thai <3 sen drog vi hem och pratade,pratade och pratade och en massa,massa skratt <3 så mys<3

Idag, gick vi upp vid 10, låg och pratade till typ.. 1 sen drog vi ner på stan och käkade lunch.. thai.. xD dom ba.. ååh är ni här igen xD haha pinsamt xD iaf.. sen drog vi hem igen och pratade och hade mys :)<3

annars idag har jag städat lite och sånt.. <3

nalle,gunilla,Linnéa<3

hihi:P

<3

linnéa och lukas på studsis och edwin i poolen:)<3

kör förfan kör ;)<3

Linnéa<3<3<3

Godnatt hihi <3

lunch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0